Klachtenprocedure

KLACHTENPROCEDURE

Newyorkfashion.nl vindt tevreden klanten erg belangrijk. Bent u, om welke reden dan ook, niet tevreden over de dienstverlening en/of producten van Newyorkfashion.nl, laat het ons dan weten.

Contact met onze Klantenservice

Een klacht legt u altijd eerst voor aan de Klantenservice: E-mail: [email protected].

Klachten worden binnen uiterlijk 7 dagen beantwoord. Bij een terechte klacht, wordt het product netjes omgeruild voor een nieuw product. Alleen dan worden de retour kosten vergoed! 

Als de klacht niet door ons opgelost kan worden dan kunt u deze klacht voorleggen aan de geschillencommissie, www.sgc.nl.

Contact met onze Directie

Bent u niet tevreden over de reactie van de Klantenservice? Dan kunt u uw klacht per mail: [email protected] voorleggen aan de directie van Newyorkfashion.nl. Geef in deze mail duidelijk aan wat uw klachten zijn en vermeld altijd uw naam en bestelnummer.

Wij versturen met: shipping_dhl
Betaalmethoden: Bank transfer Klarna
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen