• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Klachtenprocedure

KLACHTENPROCEDURE

Newyorkfashion.nl vindt tevreden klanten erg belangrijk. Bent u, om welke reden dan ook, niet tevreden over de dienstverlening en/of producten van Newyorkfashion.nl, laat het ons dan weten.

Contact met onze Klantenservice

Een klacht legt u altijd eerst voor aan de Klantenservice: E-mail: [email protected] of telefoonnummer 0900–8384 (€ 0,10 p/m met een maximum van € 1,-) op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur.

Klachten worden binnen uiterlijk 7 dagen beantwoord. Bij een terechte klacht, wordt het product netjes omgeruild voor een nieuw product. Alleen dan worden de retour kosten vergoed! 

Als de klacht niet door ons opgelost kan worden dan kunt u deze klacht voorleggen aan de geschillencommissie, www.sgc.nl.

Contact met onze Directie

Bent u niet tevreden over de reactie van de Klantenservice? Dan kunt u uw klacht per mail: [email protected] voorleggen aan de directie van Newyorkfashion.nl. Geef in deze mail duidelijk aan wat uw klachten zijn en vermeld altijd uw naam en bestelnummer.