Klachtenprocedure

Newyorkfashion.nl vindt tevreden klanten erg belangrijk. Bent u, om welke reden dan ook, niet tevreden over de dienstverlening en/of producten van Newyorkfashion.nl, laat het ons dan weten.

Contact met onze Klantenservice

Een klacht legt u altijd eerst voor aan de Klantenservice: E-mail: klantenservice@newyorkfashion.nl of telefoonnummer 0900–8384 (€ 0,10 p/m met een maximum van € 1,-) op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur.

Klachten worden binnen uiterlijk 14 dagen beantwoord.

Als de klacht niet door ons opgelost kan worden dan kunt u deze klacht voorleggen aan de geschillencommissie, www.sgc.nl.

Contact met onze Directie

Bent u niet tevreden over de reactie van de Klantenservice? Dan kunt u uw klacht per mail: info@newyorkfashion.nl voorleggen aan de directie van Newyorkfashion.nl. Geef in deze mail duidelijk aan wat uw klachten zijn en vermeld altijd uw naam en bestelnummer.